Beste bezoeker,

Leuk dat je onze website hebt gevonden en dat je belangstelling hebt voor het biljarten.
Het biljarten in het Vorstelijk Complex is een ouderen activiteit en wordt georganiseerd door de Biljartclub Zuilen en is bestemd voor 55-plussers uit Utrecht en de direct omliggende plaatsen; voor zowel dames als heren.

Nieuwe leden zijn welkom; of je nu voor het eerst gaat biljarten of dat je al een redelijk gemiddelde speelt, het maakt niet uit.
Als je het leuk vindt dan kun je ook meedoen met de competitie Libre; er wordt rekening gehouden met elk niveau.

Op de doordeweekse avonden kan er ook worden gebiljart vanaf 19:00 uur.
Op zondag kan er bij ons worden gebiljart van 11:00 tot 17:00 uur.

Bij ons staat gezelligheid voorop, ook al wordt er in de competitie fanatiek gestreden om de punten en de prijzen.
Voor een groepje dames is de maandagmorgen van 10 tot 12 uur gereserveerd en daarbij is meestal iemand aanwezig die wat aanwijzingen geeft.

Als je meer informatie wilt, dan kun je bellen met:
de voorzitter, Hans Valkeneer, tel 06 – 26484705, of
de secretaris, Rob Buijs, tel 06-13432728.

Als je eens langs wilt komen, dan kan dat uiteraard.
Er kan elke dag worden gebiljart van 9.30 tot 16.30 uur . De beste tijd om voor de eerste keer eens langs te komen is de middag tussen 13.00 en 15.00 uur. Maar als je in alle rust wil biljarten dan kun je het beste terecht tussen 10 en 12 s’ morgens……

Wie weet tot ziens!

Meer info over de biljartclub.

De biljartclub telt 45 leden (info: mei 2021) die regelmatig vrij spelen en waarvan een groot deel meedoet aan de Libre competitie. (Bijdrage € 25,= per jaar plus € 5,= als je meedoet aan de competitie. )

SPELERS zijn leden die op een vooraf afgesproken, beperkte tijd komen biljarten en niet aanwezig zijn op de spelletjesmiddagen en op grond daarvan een lagere bijdrage betalen.