2019 is ons jubileumjaar!

1969 – 2019

De Biljartclub bestaat 50 jaar!

25 oktober, was het zover!!

(zie voor de rest van de foto’s bij: Fotoalbum !)

Al om half 5 stonden de eerste feestgangers voor de deur!
Nadat iedereen een enveloppe met daarin een pen, muntjes, het strookje en een lotnummer van Thijs Manten had ontvangen,
kon iedereen met het welkomstdrankje in de hand een plekje aan tafel zoeken.
Om 17:45 uur was iedereen present en om 6 uur kon het feest beginnen.

Na het welkomstwoord van de voorzitter, Hans Valkeneer, kreeg de secretaris het woord en hij vertelde over de aanleiding van het jubileum, nl. het schriftje van de secretaris uit 1974 en hoe in die tijd er soms ook al klachten en strubbelingen waren; net als nu…..af en toe…..

Na het voorgerecht zijn 4 mensen, die al heel erg lang lid zijn van de Biljartclub,
in het zonnetje gezet.
Als eerste ons Erelid Jan Baron en daarna Hans van Ree, Joop Richel en Wil Haanschoten.
Daarna werd Ad Siteur naar voren geroepen zodat de voorzitter hem kon benoemen tot
Lid van Verdienste van de Biljartclub.
Vervolgens liet iedereen zich het hoofdgerecht goed smaken.

Wim de Ruig en Ad Siteur hebben daarna een prachtig bord onthuld dat een cadeau is
van het bestuur aan de club.
Daarop staan de ereleden, de leden van verdienste en alle clubkampioenen vanaf 2010.
Tot zijn grote verrassing werd ook de secretaris door de voorzitter tot Lid van Verdienste benoemd, met de daarbij horende bloemen en cadeau.

Tot slot is er nog een kleine verloting gehouden, vooral omdat we een Diner voor 2
cadeau hebben gekregen van The Colour Kitchen.

Rond 21:00 uur ging iedereen weer naar huis; hopelijk met een tevreden gevoel ….

De Spelletjescommissie (Sjaak, Joop en Peter Vink) organiseerden
een spetterende Marathon Spelletjesmiddag op
vrijdagmiddag 19 april van 13:00 uur tot 16:30.

Het is een daverend succes geworden!
In een prachtig versierde omgeving had de spelletjescommissie 6 spellen uitgezet, waarbij de één moeilijker was dan de andere. Joop van Wijk verraste ons met muziek op de gang en onze sponsor Specsavers heeft heel veel werk gehad met het doormeten van vele oude ogen. (Vanaf nu minder missers…!?)
Joke en Wim de Ruig hadden heerlijke hapjes verzorgd en zoals gewoonlijk was Ad weer eens de stille hardwerkende kracht op de achtergrond. In een gemoedelijke sfeer heeft iedereen het naar zijn of haar zin gehad en even na 4 uur reikte Sjaak de vele prijzen uit.
Tot slot heeft de voorzitter, Hans Valkeneer,
vele mensen met een bloemetje in het zonnetje gezet.

Klik op krantenartikel

De trekking van de Kerstverloting 2017 is gehouden op donderdagmiddag 21 december 2017 om 15:00 uur.
De volledige uitslag staat hieronder .

Schildersbedrijf Kamphuis                                         De drukkosten van de loten € 150,=